Набавка канцеларијског материјала
Nabavka kancelarijskog materijala
BOSNA I HERCEGOVINA
REPUBLIKA SRPSKA
OSNOVNI SUD U ZVORNIKU
Broj: 083-0-Su-18-000 792
Datum, 05.09.2018. godine
Na osnovu člana 18. stav 1. Zakona o javnim nabavkama (Službeni glasnik BiH, broj 39/14) – u daljem tekstu ZJN, Pravilnika o uslovima i načinu korištenja e-aukcije (''Službeni glasnik Bosne i Hercegovine'', broj 66/16), te člana 48. Zakona o sudovima Republike Srpske (Službeni glasnik Republike Srpske broj 37/12), predsjednica Osnovnog suda u Zvorniku, donosi
ODLUKU
O POKRETANJU POSTUPKA JAVNE NABAVKE
I
Osnovni sud u Zvorniku, u skladu sa ukazanom i planiranom potrebom, pokreće postupak javne nabavke za nabavku kancelarijskog materijala: papir, registratori, fascikle, olovke i dr. kancelarijski materijal za period od godinu dana od dana zaključivanja ugovora sa najpovoljnijim ponuđačem, a po postupku Konkurentskog zahtjeva za dostavljanje ponuda.
II
Predmet javne nabavke, određen je u Planu javnih nabavki za 2018. godinu pod rednim brojem roba - 2.
JRJN 22800000-8
JRJN 30192000-1
JRJN 30199710-0
III
Procijenjena vrijednost javne nabavke (bez PDV-a) iznosi 12.000,00 KM.
IV
Podaci o izvoru - načinu finansiranja: sredstva su osigurana u Budžetu Osnovnog
suda u Zvorniku za 2017. godinu, na kontu 412310, 412312 i 412313.
V
Vrsta postupka javne nabavke: Konkurentski zahtjev i nije predviđeno zaključivanje okvirnog sporazuma.
VI
Tendersku dokumentaciju, sačiniće Komisija za nabavke koja je imenovana posebnom odlukom broj, u roku od 3 dana, računajući od dana donošenja ove odluke.
VII
Kriterijum za dodjelu ugovora je najniža cijena.
VIII
Otvaranje i ocjenu ponuda sprovodi Komisija za javne nabavke, a zatim u sistem e-Nabavke unosi sve prihvatljive ponude. Nakon toga, u roku od 24 časa, izvršiće zakazivanje e-aukcije, o čemu će obavjestiti ponuđače putem elektronske pošte.
IX
Rok za provođenje postupka javne nabavke je : 20 dana. Ostali uslovi postupka javne nabavke su određeni tenderskom dokumentacijom.
X
Ova odluka stupa na snagu danom donošenja.
PREDSJEDNICA SUDA
____________________
Dostaviti: Slavica Tadić
1. Komisiji za javne nabavke
2. Računovodstvu suda
3. a/a