• logo
  • osnovna stranica
  • Osnovni sud u Zvorniku

    Idi na sadržaj
    BosanskiHrvatskiSrpskiСрпскиEnglish

    Набавка канцеларијског материјала

    Nabavka kancelarijskog materijala

    18.09.2018.

    BOSNA I HERCEGOVINA

    REPUBLIKA SRPSKA

    OSNOVNI SUD U ZVORNIKU

    Broj: 083-0-Su-18-000 792

    Datum, 05.09.2018. godine

     

    Na osnovu člana 18. stav 1. Zakona o javnim nabavkama (Službeni glasnik BiH, broj 39/14) – u daljem tekstu ZJN, Pravilnika o uslovima i načinu korištenja e-aukcije (''Službeni glasnik Bosne i Hercegovine'', broj 66/16), te člana 48. Zakona o sudovima Republike Srpske (Službeni glasnik Republike Srpske broj 37/12), predsjednica Osnovnog suda u Zvorniku, donosi

     

    ODLUKU

    O POKRETANJU POSTUPKA JAVNE NABAVKE

     

    I

     

    Osnovni sud u Zvorniku, u skladu sa ukazanom i planiranom potrebom, pokreće postupak javne nabavke za nabavku kancelarijskog materijala: papir, registratori, fascikle, olovke i dr. kancelarijski materijal za period od godinu dana od dana zaključivanja ugovora sa najpovoljnijim ponuđačem, a po postupku Konkurentskog zahtjeva za dostavljanje ponuda.

     

    II

     

    Predmet javne nabavke, određen je u Planu javnih nabavki za 2018. godinu pod rednim brojem roba - 2.

    JRJN 22800000-8

    JRJN 30192000-1

    JRJN 30199710-0

    III

     

    Procijenjena vrijednost javne nabavke (bez PDV-a) iznosi 12.000,00 KM.

     

    IV

     

    Podaci o izvoru - načinu finansiranja: sredstva su osigurana u Budžetu  Osnovnog

    suda u Zvorniku za 2017. godinu, na kontu 412310, 412312 i 412313.

     

    V

     

    Vrsta postupka javne nabavke: Konkurentski zahtjev i nije predviđeno zaključivanje okvirnog sporazuma.

    VI

     

    Tendersku dokumentaciju, sačiniće Komisija za nabavke koja je imenovana posebnom odlukom broj, u roku od 3 dana, računajući od dana donošenja ove odluke.

     

    VII

     

    Kriterijum za dodjelu ugovora je najniža cijena.

     

     

     

     

     

    VIII

     

    Otvaranje i ocjenu ponuda sprovodi Komisija za javne nabavke, a zatim u sistem e-Nabavke unosi sve prihvatljive ponude. Nakon toga, u roku od 24 časa, izvršiće zakazivanje e-aukcije, o čemu će obavjestiti ponuđače putem elektronske pošte.

     

    IX

     

    Rok za provođenje postupka javne nabavke je : 20 dana. Ostali uslovi postupka javne nabavke su određeni tenderskom dokumentacijom.

     

    X

     

    Ova odluka stupa na snagu danom donošenja.

     

     

                                                                                                               PREDSJEDNICA SUDA

                                                                                                                  ____________________     

    Dostaviti:                                                                                                  Slavica Tadić

    1. Komisiji za javne nabavke

    2. Računovodstvu suda

    3. a/a

     

     

    Prikazana vijest je na:
    566 PREGLEDA
    Kopirano
    Povratak na vrh

    Набавка канцеларијског материјала

    Nabavka kancelarijskog materijala

    18.09.2018.

    BOSNA I HERCEGOVINA

    REPUBLIKA SRPSKA

    OSNOVNI SUD U ZVORNIKU

    Broj: 083-0-Su-18-000 792

    Datum, 05.09.2018. godine

     

    Na osnovu člana 18. stav 1. Zakona o javnim nabavkama (Službeni glasnik BiH, broj 39/14) – u daljem tekstu ZJN, Pravilnika o uslovima i načinu korištenja e-aukcije (''Službeni glasnik Bosne i Hercegovine'', broj 66/16), te člana 48. Zakona o sudovima Republike Srpske (Službeni glasnik Republike Srpske broj 37/12), predsjednica Osnovnog suda u Zvorniku, donosi

     

    ODLUKU

    O POKRETANJU POSTUPKA JAVNE NABAVKE

     

    I

     

    Osnovni sud u Zvorniku, u skladu sa ukazanom i planiranom potrebom, pokreće postupak javne nabavke za nabavku kancelarijskog materijala: papir, registratori, fascikle, olovke i dr. kancelarijski materijal za period od godinu dana od dana zaključivanja ugovora sa najpovoljnijim ponuđačem, a po postupku Konkurentskog zahtjeva za dostavljanje ponuda.

     

    II

     

    Predmet javne nabavke, određen je u Planu javnih nabavki za 2018. godinu pod rednim brojem roba - 2.

    JRJN 22800000-8

    JRJN 30192000-1

    JRJN 30199710-0

    III

     

    Procijenjena vrijednost javne nabavke (bez PDV-a) iznosi 12.000,00 KM.

     

    IV

     

    Podaci o izvoru - načinu finansiranja: sredstva su osigurana u Budžetu  Osnovnog

    suda u Zvorniku za 2017. godinu, na kontu 412310, 412312 i 412313.

     

    V

     

    Vrsta postupka javne nabavke: Konkurentski zahtjev i nije predviđeno zaključivanje okvirnog sporazuma.

    VI

     

    Tendersku dokumentaciju, sačiniće Komisija za nabavke koja je imenovana posebnom odlukom broj, u roku od 3 dana, računajući od dana donošenja ove odluke.

     

    VII

     

    Kriterijum za dodjelu ugovora je najniža cijena.

     

     

     

     

     

    VIII

     

    Otvaranje i ocjenu ponuda sprovodi Komisija za javne nabavke, a zatim u sistem e-Nabavke unosi sve prihvatljive ponude. Nakon toga, u roku od 24 časa, izvršiće zakazivanje e-aukcije, o čemu će obavjestiti ponuđače putem elektronske pošte.

     

    IX

     

    Rok za provođenje postupka javne nabavke je : 20 dana. Ostali uslovi postupka javne nabavke su određeni tenderskom dokumentacijom.

     

    X

     

    Ova odluka stupa na snagu danom donošenja.

     

     

                                                                                                               PREDSJEDNICA SUDA

                                                                                                                  ____________________     

    Dostaviti:                                                                                                  Slavica Tadić

    1. Komisiji za javne nabavke

    2. Računovodstvu suda

    3. a/a