• logo
  • osnovna stranica
  • Općinski sud u Bihaću

    Idi na sadržaj
    BosanskiHrvatskiSrpskiСрпскиEnglish

    Obustava postupka

    Zaključak o obustavi postupka javne nabavke

    21.12.2018.

                Ugovorni organ, rješavajući po žalbi ponuđača „BARE COM“ d.o.o. Banja Luka izjavljenu na tendersku dokumentaciju u postupku javne nabavke Kancelarijskog materijala na osnovu člana 110. Zakona o javnim nabavkama (SL. glasnik BiH br. 39/14) u daljem tekstu ZJN rukovodilac Ugovornog organa donosi

     

     

    Z A K LJ U Č A K

    o obustavi postupka javne nabavke

     

     

                Obustavlja se postupak javne nabavke Kancelarijskog materijala zbog uložene žalbe na Tendersku dokumentaciju.

                Postupak se obustavlja dok navedena žalba ne bude riješena i kada se za to ispune svi potrebni formalni uslovi.

     

     

    Obrazloženje

     

     

                Ugovorni organ je Odlukom broj 017-0-Su-18-1169 od  07.12.2018.godine pokrenuo postupak javne nabavke Kancelarijskog materijala. Dana, 07.12.2018.godine imenovana je Komisija za javne nabavke, a Poslovnik o radu komisija je donijela dana, 07.12.2018.godine.

                Na portalu javnih nabavki dana, 07.12.2018.godine objavljena je tenderska dokumentacija za nabavku kancelarijskog materijala. Krajnji rok za podnošenje prijava je 24.12.2018.godine. Dana, 20.12.2018.godine od strane potencijalnog ponuđača „BARE COM“ d.o.o. Banja Luka izjavljna je žalba na tendersku dokumentaciju.

                S obzirom da predmet nabavke mora biti obustavljen dok se ne riješi po žalbi odlučeno je kao u dispozitivu ovog zaključka.

     

    Prilog za download, cjelokupan akt.

    Prikazana vijest je na:
    Prateći dokumenti
  • Zaključak o obustavi
  • 2493 PREGLEDA
    Kopirano
    Povratak na vrh

    Obustava postupka

    Zaključak o obustavi postupka javne nabavke

    21.12.2018.

                Ugovorni organ, rješavajući po žalbi ponuđača „BARE COM“ d.o.o. Banja Luka izjavljenu na tendersku dokumentaciju u postupku javne nabavke Kancelarijskog materijala na osnovu člana 110. Zakona o javnim nabavkama (SL. glasnik BiH br. 39/14) u daljem tekstu ZJN rukovodilac Ugovornog organa donosi

     

     

    Z A K LJ U Č A K

    o obustavi postupka javne nabavke

     

     

                Obustavlja se postupak javne nabavke Kancelarijskog materijala zbog uložene žalbe na Tendersku dokumentaciju.

                Postupak se obustavlja dok navedena žalba ne bude riješena i kada se za to ispune svi potrebni formalni uslovi.

     

     

    Obrazloženje

     

     

                Ugovorni organ je Odlukom broj 017-0-Su-18-1169 od  07.12.2018.godine pokrenuo postupak javne nabavke Kancelarijskog materijala. Dana, 07.12.2018.godine imenovana je Komisija za javne nabavke, a Poslovnik o radu komisija je donijela dana, 07.12.2018.godine.

                Na portalu javnih nabavki dana, 07.12.2018.godine objavljena je tenderska dokumentacija za nabavku kancelarijskog materijala. Krajnji rok za podnošenje prijava je 24.12.2018.godine. Dana, 20.12.2018.godine od strane potencijalnog ponuđača „BARE COM“ d.o.o. Banja Luka izjavljna je žalba na tendersku dokumentaciju.

                S obzirom da predmet nabavke mora biti obustavljen dok se ne riješi po žalbi odlučeno je kao u dispozitivu ovog zaključka.

     

    Prilog za download, cjelokupan akt.