Šta je potrebno za pokretanje postupka stečaja?
Dokumenti koji su potrebni da bi se pokrenuo postupak stečaja nad pravnim licem pred Okružnim privrednim sudom Banja Luka su:
RB |
Naziv dokumenta |
1. |
Prijedlog za pokretanje postupka stečaja ovjeren i potpisan od strane pravnog lica i njenog zakonskog zastupnika |
2. |
Rješenje o registraciji pravnog lica (sa svim obrascima ako nije elektronski unešen u sudski registar pravnih subjekata) |
3. |
Bilans stanja i uspjeha pravnog lica (poslijednji završni račun) |
4. |
Uvjerenje Uprave za indirektno oporezivanje BiH o upisu u registar obveznika indirektnih poreza |
5. |
Potvrda o registraciji poreskog obveznika Poreske Uprave Republike Srpske |
6. |
Potvrde komercijalnih banaka o stanju računa pravnog lica |
7. |
Tačna adresa na koju se dostavljaju sudska pismena i kontakt-telefon |
8. |
Dokaz o uplati takse za pokretanje postupka stečaja u iznosu od 100,00 KM uplaćen na broj računa 562-099-00000556-87 REPUBLIČKI JAVNI PRIHODI-TAKSE, vrsta prihoda 722211, budžetska organizacija 1085001, opština 002. |
|
Napomena: Sve ove potrebne dokumente, pokretač postupka je dužan dostaviti u dva primjerka sudu putem pošte ili lično na prijemu pošte u sudu šalteri broj 2 i 3. |
Uplata takse se ne odnosi na troškove vođenja postupka koji se plaćaju na depozitni račun suda po rješenju sudije.